17 Mayıs 2013 Cuma

Orkideler



Orkideler
Dunyanin en guzel , en narin cicekleri; Orkideler.  Kac kadin orkideleri sevmez ki ? Ama soru su ,  kac kadin  hayatinda orkide almistir. Bir kadina orkide verirseniz,  ayaklari yerden kesilir, kendisini bulutlarin ustunde hisseder...Ama orkideler her kadina verilmez...

    Neden hep ilk bulusmalarda yada dogumgunlerinde gul, papatya yada karanfillin (karanfil genelde cenazelerde ;D ) neden verildigini hic dusundunuz mu . Bulusmanin sonunun ne olacagini bilemezsin , kadini tanimiyorsundur , sadece kendini pazarlamaya calisirsin. estetik olarak bu cicekler daha guzel gorunmesine ragmen, yasam sureleri kisadir.ayni ilk bulusmalar gibi. Zaman ilerler kadinini tanimaya baslarsin, asik olur , seversin oyle cok seversin ki , uzerine titredigin kadinina orkide alirsin ( bu arada ben hic bir kadina orkide vermedim :D ), sana baktigi , deger verdigi gibi barkar orkideye . gunesini suyunu kivaminda ayarlar ki solmasin o narin guzellik.

    Simdiye kadar neden vermedigimi , yada vermeyi hic dusunmedigimi simdi anliyorum ... Hayatimima giren hic  bir kadin  haketmedi, yada baska bir acidan bakarsak, orkideye bakabilecek birisini bulamadim ...Ben hep gul ,lila vb cicekler verdim... Cok guzellerdir bu ciceklerde ama orkidenin yerini hic bir cicek tutamaz.  Zahmetlidir bakimi orkidenin, ugrasirsin , bikarsin sana yuzunu bir turlu gostermez ama cicegini acinca ,o guzellige paha bicilemez.

http://birdeben.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder